kdo to? Minnie?

ach ne, Tajemny opet zautocil, dnes jsem dostal na stul informace, ze posledni napadenou se stala Minnie. Jedna takova zajimavost, pri svem vzniku ji daboval sam velky Walt a poprve na platne byla stejne jako Mickey v roce 1928. Doufejme, ze je v poradku, ikdyz na zaberu je jeji nejoblibenejsi masle, Tajemny nam chce asi naznacit, ze pritvrdi. Sleduju, ze zanechal opet stopu, nebo spise predmet dolicny... to znamena, ze uz mame tri indicie, to abychom se pustili do patrani a objasnovani zahady, kdo je onen Tajemny, jak jsem mu dal pracovni jmeno. Ted zrovna dostavam zpravy, ze Minnie je v poradku doma, jen trosku vystrasena... uf, aspon ze tak... vzhuru na to...

Komentáře

Anonymní píše…
Teda tak teď jsi mě dostal :) moje původní podezření bylo na Rafany nebo Magiku, ale křídou nakreslená Minnie mi do toho nějak nepasuje :)Leda by to byli konkurenční Warner Brothers :)... tak nevim, třeba mě ještě něco napadne ... a Goofiho vynechej, ne že ho zamordují příště!
Kačka
PepiCzech píše…
Vždycky mě fascinuje, jak dokážeš z minima vytěžit maximum. Koukám na ten obrázek už aspoň 5 minut, technicky vzato nic moc na něm není, a přesto nebo právě proto(?), mi přijde naprosto geniální. Barvy, nápad, stínování. Supr práce.
Petr Vojtěch píše…
Obrázek je skvělý :). A přesně jak říkal Pepík ..
Likandro píše…
Tohle pozadí se mi líbí z té série asi nejvíc.

Je to paráda.

Zkoušel jsem nějaké podobné, ale nevím, jak udělat rovné čisté vykrojení tvaru, takže mám všechno takové rozplizlé... Pro mě tedy i po technické stránce pecka.