gears

po delsi pauze konecne prezentovatelna nejaka hra... zde jsem delal komplet grafiku, do ktere mne uvrtal m][sko, a ja nahodil takovy "steampunk" styl, skvele ozvucil skvely a zkuseny noolik, kteremu timto dekuji jeste jednou, urcite se hra objevi co nevidet na ovistore... je to takova pekna logicka hricka... a treba se docka i druheho pokracovani :), ktere kdyby se delalo, tak bude trosku rozlehlejsi a promaklejsi :)...

ps: tak uz je na ovi, pripadne video...

title screen

ingame screen

Komentáře

Petr Vojtěch píše…
Hustý :). To jsem teda zvědav a pakliže se objeví na Ovi, tak si ji určitě koupím :).
Likandro píše…
Jak se to bude hrát? Trochu mi to připomíná hru od Ikkjua, http://gamemaker.blog.cz/1002/koleckan ale podoba přímo hry bude asi nulová. Tam to funguje na principu zvětšování koleček, tady podle popisku těžko říct, jak roztáčím (spojuji) kola.

Graficky je to jinak takové příjemně věcné bez zbytečných kudrlin, takže na logickou hru dobré dost.

Bohužel, hru nebudu mít zřejmě na čem zahrát.
Petr Vojtěch píše…
Tak bohužel nepodporuje můj telefon :(.